Saturday, December 4, 2010

ohh 2 DISEMBER 2010 !!


salam..hehe..lupe nk mention arituh.. (ceh2 pdhl buat2 lupa..) hahaha!tanggal 2 disember ialah hari lahir saya..time tuh aku kt umah kaklong..so, kaklong ajak g celebrate kt luar..mule2 ingt kt luar rumah je..rupe2nye kt sunway pyramid..kaklong bwk kt restoran pizza yg bernama PAPA JOHN..
kami pun duduk la kt meja yg disediakan..mule memesan dan apabila makanan sampai,kami pun makan,,ni la ade beberape gambar kami kt sane..

kaklong,lissa n abang man

saya? yea saya mmg da gmok!hahaha!

lissa comel!

pizza BBQ chicken and beef menjadi pilihan kami.. :))



sesudah makan,bill pun tiba..thanks to abang man for belanja-ing kami!huhuhuw! xclear bil nieyh?meh aku translate kan..hahahaha!


table : D1
date :02/12/2010

set B :

- breadsticks
- chicken wings
- potato wedges
- coke
- 12 " BBQ chicken n beef

add on :

- cheese sticks
- chocolate cake
- papa special spagheti

sub-total : RM70.30
service charge (10%) : RM 7.03
tax : RM 3.52

total after rounding : RM80.85


thanks to abang man, kaklong n lissa!me, having a great blast with all of u!!




luv , anem

No comments:

Post a Comment